Wymagania
I
co najmniej 5 letnie doświadczenie menedżerskie
(np. Osoby pełniące różne funkcje o charakterze kierowniczym, liderzy i koordynatorzy projektów, przedsiębiorcy)
II
dyplom ukończenie studiów wyższych – licencjackich, inżynierskich i/lub magisterskich (krajowych i zagranicznych)
III
biegłą znajomość języka angielskiego
(w przypadku wyboru opcji międzynarodowej)
Koszty kształcenia
Studia na Programie Executive MBA są studiami płatnymi. Koszty kształcenia ponosi słuchacz indywidualnie lub jednostka delegująca.
WARIANT POLSKOJĘZYCZNY
10 900 PLN / semestr (łącznie 43 600 PLN)
Studia w języku polskim
możliwość wzięcia udziału w module Swiss Gateway to International Business (prowadzonym w języku angielskim) za dodatkową opłatą
WARIANT MIĘDZYNARODOWY
13 900 PLN / semestr (łącznie 55 600 PLN)
Opcja międzynarodowa (studia w języku angielskim) – uwzględnia moduł Swiss Gateway to International Business (Opcjonalnie moduł ten może zostać zastąpiony równoważnym modułem realizowanym w innej uczelni zagranicznej.)
Moduł Swiss Gateway to International Business realizowany jest w the Université of Neuchâtel w Szwajcarii (w cenie zagwarantowany jest nocleg, wyżywienie oraz materiały dydaktyczne). Po ukończeniu modułu studenci utrzymują podwójny certyfikat – UE we Wrocławiu oraz the Université of Neuchâtel w Szwajcarii.
Opłatę za czesne można wnosić w ratach lub w całości. Opłatę za pierwszy semestr należy wnieść do dnia 15 października br.
W przypadku, gdy student opłaci z góry (w terminie 1 raty) czesne za cały semestr, przysługuje mu bonifikata w wysokości 5%.
Opłaty za studia Executive MBA dokonywane są na indywidualne konta studenckie (IKR).
Jak dołączyć do programu
Krok 1
Utworzyć konto w systemie rekrutacji pod adresem
https://rekrutacjaue.ue.wroc.pl/pl/
Krok 2
Wypełnić formularze osobowe oraz wgrać swoje zdjęcie (3,5 x 4,5 cm)
Krok 3
Wybrać formę studiów:
-niestacjonarne II stopnia
-podyplomowe
Wybrać kierunek studiów – tu dokonać odpowiedniej opcji programu:
-opcja polska (język polski)
-opcja międzynarodowa (język angielski)
Krok 4
Zapłacić opłatę rekrutacyjną (85 PLN)
Krok 5
Dostarczyć osobiście wymagane dokumenty do biura EMBA
Krok 6
Przystąpić do wywiadu kwalifikacyjnego i testu
Krok 7
Uzyskać pozytywną ocenę na podstawie złożonej dokumentacji oraz przeprowadzonego wywiadu kwalifikacyjnego
Do zobaczenia !
Kryteria kwalifikacyjne
Kwalifikacji na studia dokonuje Komisja Rekrutacyjna Programu Executive MBA.
W procesie selekcji kandydatów brane są pod uwagę informacje zawarte w dokumentach aplikacyjnych oraz wynik wywiadu kwalifikacyjnego i testu.
Przy ocenie uwzględniane są następujące kryteria i wagi
Rozmowy kwalifikacyjne i test odbywać się będą zdalnie za pomocą MS Teams
Harmonogram I tury rekrutacji (1 termin)
Rekrutacja rozpocznie się 3.06.2024 r.
Ostateczny termin składania aplikacji (dla I tury) to 22.07.2024 r.
I
8.07.2024 r.
Wypełnienie formularza elektronicznego i uiszczenie opłaty za postępowanie kwalifikacyjne
II
8.07.2024 r.
Złożenie w biurze Executive MBA wymaganych dokumentów
III
10.07.2024 r.
Test on-line
IV
11.07.2024 r.
12.07.2024 r.
13.07.2024 r.
Wywiady kwalifikacyjne
V
1.08.2024 r.
Ogłoszenie listy przyjętych
Harmonogram I tury rekrutacji (2 termin)
I
22.07.2024 r.
Wypełnienie formularza elektronicznego i uiszczenie opłaty za postępowanie kwalifikacyjne
II
22.07.2024 r.
Złożenie w biurze Executive MBA wymaganych dokumentów
III
24.07.2024 r.
Test on-line
IV
25.07.2024 r.
26.07.2024 r.
29.07.2024 r.
30.07.2024 r.
Wywiady kwalifikacyjne
V
1.08.2024 r.
Ogłoszenie listy przyjętych
Harmonogram II tury rekrutacji
II tura rekrutacji zostanie uruchomiona tylko w przypadku wolnych miejsc po zakończeniu I tury.
I
23.09.2024 r.
Wypełnienie formularza elektronicznego i uiszczenie opłaty za postępowanie kwalifikacyjne
II
23.09.2024 r.
Złożenie w biurze Executive MBA wymaganych dokumentów
III
25.09.2024 r.
Test on-line
IV
26.09.2024 r.
27.09.2024 r.
28.09.2024 r.
Wywiady kwalifikacyjne
V
30.09.2024 r.
Ogłoszenie listy przyjętych
Wymagane dokumenty
Przykładowe pytania testowe
Który plan organizacji zawiera decyzje najwyższego kierownictwa dotyczące misji, celów, strategii i struktury organizacji?
- Plan na poziomie korporacji
- Plan na poziomie oddziału
- Plan funkcjonalny
- Plan biznesowy
- Plan na poziomie działu
PepsiCo kupiło KFC, aby móc zastąpić produkty Coke produktami Pepsi w restauracjach KFC. Był to przykład:
- integracji poziomej.
- integracji pionowej.
- strategii niskich kosztów.
- strategii globalnej.
- strategii dywersyfikacji.
Grupa liderów analizuje zarówno wewnętrzne mocne i słabe strony swojej organizacji, jak i szanse i zagrożenia związane z otoczeniem zewnętrznym. Co to za analiza?
- Analiza misji
- Analiza SWOT
- Analiza funkcjonalna
- Dywersyfikacja
- Dywersyfikacja związana